Greva pod objem gora – doživljajsko-planinski tabor planinske skupine OŠ Šmartno v Tuhinju

Nazaj na Novice in obvestila

Vse se je začelo v torek zjutraj, ko smo se zbrali pred šolo in se z avtobusom odpravili proti Robanovemu kotu, kjer smo se podali na naš prvi pohod do Robanove planine. Čeprav so na nebu tičali oblaki in naznanjali, da lahko vsak čas prične deževati, nam je bilo vseeno prizanešeno. Nato smo nadaljevali pot proti planšariji Logarski kot, kjer smo po kosilu nadaljevali s programom. Večer smo se zbrali ob tabornem ognju.

Naslednje jutro nas je prebudila mladinska vodnica Anja, ki je z nami preživela dan. Pogled proti nebu, ki je bilo skoraj jasno, nam je narisal na obraz še lepši nasmeh. Nismo zgubljali časa. Čim prej smo se opravili na pot proti Klemenči jami, popoldne pa preizkusili svoje znanje in spretnosti na Igrah brez meja. Dan smo zaključili s pravim planinskim krstom.

Četrtek smo izkoristili tako, da smo se takoj po zajtrku odpravili proti slapu Rinka. Tam smo se prijetno ohladili in se nato razdelili v dve skupini: ena je odšla do Orlovega gnezda in nato nadaljevala pot ob Savinji navzdol, druga pa si je kmalu nadela čelade in jo mahnila proti Okrešlju. Ponovno smo se srečali pri kosilu in popoldan preživeli tako, da smo spoznavali osnove prve pomoči, orientacijo in vozle. Po večerji smo imeli filmski večer.

In že je napočil petek – zadnji dan našega tabora. Ob 10.00 smo se poslovili od Logarskega kota in se odpeljali proti Spodnji Savinjski dolini, kjer smo se ustavili pri gradu Žovnek. Sledil je spust po Veronikini poti do Braslovč in nato pot proti domu.

Lahko rečemo, da je vse teklo kot po maslu. Da pa je bilo tako, se moramo zahvaliti vsem udeležencem in spremljevalcem, še posebej obema planinskima vodnikoma (Franceljnu Obrezi in Miranu Jerebu), učiteljici Juditi Pavlinič, Neži Pavlinič in mladinskim vodnicam Anji Tabakovič, Maruši Hribar in Niki Sakač. Zahvala gre tudi PD Kamnik za finančno podporo in OŠ Šmartno v Tuhinju. Se vidimo jeseni!