Letni program 2017 Medijsko središče Prijava na e-novice

Arhiv novic - Športno plezalni odsek
11.10.2016: NVO gre v šolo ŠP
Na OŠ Toma Brejca je v torek, 4. 10. potekala delavnica NVO gre v šolo. PD Kamnik sva zastopala Ajda in moj mlajši bratec Žan Auersperger.
31.08.2016: Huraaa,Športno plezalni odsek Kamnik vabi na dan odprtih vrat ŠP
S treningi začnemo 12.9.2016. Vabljeni na dan odprtih vrat 5. in 7. 9. 2016, ob 16. uri v Kulturni dom Kamnik.
08.03.2016: Izpiti 2016 za naziv športni plezalec 1 ŠP
Izpiti za športne plezalce v letu 2016 bodo v soboto in nedeljo, 2.aprila 2016 v Kranju (Dvorana Zlato polje) in v nedeljo 3.aprila 2016 v Ljubljani (Plezalni center Ljubljana). Glede na število prijav bo dokončen razpored po skupinah narejen takoj po roku prijav. Obveščanje kandidatov bo potekalo izključno po elektronski pošti, prav tako bo vse objavljeno na spletni strani KŠP.
19.11.2015: Nekoliko drugačen od tipične previsne navijaške plezarije ŠP
Jesenski plezalni tabor v Ceredu: V začetku novembra smo člani ŠPO Kamnik ponovno obiskali nam sedaj že dobro znano plezališče Ceredo blizu Verone v Italiji. Plezališče smo namreč obiskali že lansko jesen, ko smo tudi soglasno sklenili, da nas tu čaka še ogromno dela. Na izlet smo tokrat povabili tudi člane sosednjih odsekov, tako da se nas je na dan odhoda nabralo za dva avtomobila udeležencev.
12.11.2015: Jesenski anticiklon še kar vztraja ... ŠP
Državno prvenstvo v športnem plezanju, Škofja Loka (7. - 8. 11. 2015): Minuli vikend je potekalo v Škofji Loki državno prvenstvo v športnem plezanju. Bera ŠPO Kamnik je bilo (ponovno) šesto mesto Ajde Auersperger in deveto mesto Žana Auerspergerja.
30.10.2015: Državno prvenstvo v športnem plezanju ŠP
Tržič, 24. - 25. 10. 2015: Ta vikend je v Tržiču potekala prva tekma jesenskega dela državnega prvenstva v športnem plezanju (težavnost). Tekme sta se udeležila tudi dva tekmovalca, ki trenirata pri ŠPO Kamnik.
06.10.2015: Tudi krajši plezalni izleti so več kot dobrodošli ŠP
Po krajšem poletnem zatišju smo člani ŠPO Kamnik jesensko sezono skupnih tur otvorili s krajšim enodnevnim izletom v priljubljeno primorsko plezališče Črni Kal. Po dogovoru s petkovega sestanka smo se v nedeljo zjutraj proti morju odpravile štiri naveze. Sledil je obvezen postanek v Kozini, nato pa smo se skupaj odpravili v smeri Črnega Kala, eno navezo pa smo odložili malce naprej v Ospu.
11.08.2015: Plezalni tabor ŠPO Kamnik - Krk ŠP
ŠPO Kamnik večkrat letno organizira krajše vikend tabore v plezališčih po Sloveniji ali v sosednjih državah, ki so v osnovi namenjeni rekreativnim plezalcem. V letu 2015 je ŠPO prvič načrtoval daljši, enotedenski tabor za plezalce ŠPO. Tabor je bil načrtovan v avstrijskem Zillertalu, ki omogoča tako balvansko, kot "klasično" športno plezanje.
12.06.2015: Nove smeri na Vranji Peči ŠP
V maju 2015 smo člani ŠPO PD Kamnik v plezališču Vranja Peč očistili in opremili 5 novih športnoplezalnih smeri. Nove smeri se nahajajo desno od smeri "Prašičja gripa", opremljene so z lepljenci, dolge pa med 8 in 16 metri.
08.06.2015: Napet boj ob ognju dolgo v noč ŠP
Speed Perovo 2015: Po aprilski čistilno-urejevalni akciji naravne stene Perovo smo športni plezalci in alpinisti PD Kamnik v petek, 29.5.2015, izvedli zdaj že tradicionalno tekmovanje v hitrostnem plezanju po tej naravni steni. Za pokal se je pomerilo šestnajst tekmovalcev iz okoliških plezalnih klubov, ki so morali čim hitreje preplezati steno od leve proti desni ter nazaj.
24.05.2015: Šuštarčki ... ŠP
16. 5. 2015: Kot vsako leto smo se tudi letos udeležili plezalnega tekmovanja Vikend Ture. Ta plezalna tekma se vsako leto odvija v Vipavi in je zelo primerna za začetnike. Tekma se odvija na prostem. Kot vedno je bila tekma s strani organizatorjev Marka Fabčiča, Dejana Korena in drugih, lepo izpeljana.
22.05.2015: Od strahu se je pokakal ŠP
Istra trip, 25. 4. - 1. 5. 2015: Prvomajske počitnice smo letos, kot že mnogo prejšnjih let preživeli v Istri in njenih plezališčih Rovinj, Limski kanal, Kamena vrata in Dvigrad. Ko smo prišli na Hrvaško, smo šli prvi dan plezat v Kamena vrata. To plezališče spada med tista, ki so bolj nova, zato so tudi nekatere smeri manj kompaktne in očiščene.
07.04.2015: Pajkova streha in kovinski zamašek od piva ŠP
Osp in tek, 15. 3. 2015: Danes smo se napotili plezat na Primorsko. Natančneje v Osp. Tam je bilo zelo prijetno, ker je sijalo sonce in bilo toplo. Bilo je pravo nasprotje od našega domačega Kamnika, kjer se je že pripravljalo k dežju. Najprej smo se ogrevali v lahkih smereh v Babni. Tam sva z Žanom s pomočjo iskalca kovin našla nekaj kovinskih predmetov.
02.04.2015: Pred sončnim zahodom novim izzivom naproti ŠP
Skupna tura ŠPO Kamnik, Kompanj: Po dolgem odlašanju in obilici prestavitev zaradi slabega zimskega vremena smo v mesecu marcu le izvedli drugo skupno plezalno turo ŠPO Kamnik v sezoni 2014/15. Na sestanku ŠPO dne 6. 3. smo sklenili, da kljub manjšemu številu interesentov turo vseeno izvedemo 7. in 8. marca, saj nove prestavitve terminov niso bile več smiselne. Za cilj ture smo določili plezališče Kompanj, ki se nahaja v hrvaški Istri v bližini mesta Buzet.
30.12.2014: Tekma na Jesenicah in vzpon na Viševnik (2050 m) ŠP
(20. 12. 2014) Bil je lep sončen zimski dan. Za začetek dneva sem pojedel tatarski biftek na kruhu. Ta dan smo se namenili na Jeseniško hitrostno plezalno tekmo in na Viševnik. Med vožnjo na poti do Jeseniške tekme se je moja sestra Ajda učila nemščino, jaz pa sem opazoval zanimivo pokrajino.
30.11.2014: Izlet na Primorsko 23.11.2014 ŠP
23. 11. 2014: Vse se je začelo v oblačnem Kamniku. Pojedli smo kvaliteten zajtrk in se odpravili v Osp. Med vožnjo sem bral knjigo Toneta Seliškarja Bratovščina Sinjega galeba. Ko smo prišli v Osp, je bilo lepo, sončno vreme. V plezališču smo šli v sektor Babna.
18.11.2014: Ceredo ŠP
Ko smo ponovno štartali z našim športno plezalnim odsekom, je padla ideja, da bomo organizirali skupne plezalne vikende. Ker je letos praznik 31. 10. priročno prišel na petek, sem predlagal podaljšani vikend ob Gardskem jezeru. Nekateri pa so si vikend plezanja podaljšali v 9 dni.
Več
15.11.2014: Slovenski športni plezalci v pričakovanju finalne tekme svetovnega pokala v Kranju ŠP
Pred letošnjo finalno tekmo svetovnega pokala v težavnostnem plezanju, ki jo bo 15. in 16. novembra 2014 že 19. gostila dvorana Zlato polje v Kranju, so na novinarski konferenci Planinske zveze Slovenije najboljši slovenski športni plezalci Mina Markovič, Maja Vidmar, Domen Škofic in Urban Primožič razgrnili pričakovanja pred prestižno preizkušnjo na domačih tleh, ki bo - verjamemo - krona letošnje več kot uspešne sezone slovenske reprezentance v športnem plezanju pod vodstvom Romana Krajnika.
02.11.2014: Plezalni dan v Črnem Kalu in Slavnik ŠP
Vstali smo okoli 6. ure. Danes nismo imeli v načrtu podirati rekordov ampak količinsko plezanje. Zato smo se okoli 7:30 napotili v Črni Kal ...
23.10.2014: Moja prva 8a in Žanova prva 7a+ ŠP
Dolgo časa, torej od poletja sem študirala Guernico, ki se nahaja v Kotečniku, v sektorju Oboki. Gre za lažjo 8a. Za ogrevanje sem splezala Sneguljčico (5a) in Brgleza (7a/a+). Smer Guernica poteka skoraj izključno v previsu, le zgornji del, ki je veliko lažji od spodnjega je uravnan.
19.10.2014: Climb&more LEVEL EXAM, Fuerstenfeld ŠP
Danes, 18. 10. 2014 je potekala plezalna preizkušnja v avstrijskem mestu Fuerstenfeld. Šlo je takole: plezalec je po internetu ocenil svoje zmožnosti in si izbral smeri težavnosti, ki jih po njegovem mnenju lahko spleza v največ dveh poskusih.
01.09.2014: Vabilo v ŠOLO ŠPORTNEGA PLEZANJA 2014/2014 ŠP

Planinsko društvo Kamnik vabi otroke in mladino od 5 do 15 let v ŠOLO ŠPORTNEGA PLEZANJA na plezalni steni v Domu kulture. Dneva odprtih vrat bosta 3. in 8. septembra 2014 od 17. do 22. ure na plezalni steni v Domu kulture, Fužine 10, Kamnik. Več informacij dobite pri Blažu (031 635 805) in Andreju (040 752 385) oz. po e-pošti solaplezanja.spokamnik@gmail.com.

Dodatne informacije dobite na spletni strani http://www.drustvo-pdkamnik.si/ v zavihkih Plezalna stena ali Športno plezalni odsek (Mladinska šola plezanja).

22.10.2012: Šola športnega plezanja ŠP

Športno plezalni odsek Kamnik organizira

Šolo športnega plezanja

Začetek z uvodnim predavanjem:
5.11.2012 ob 18:00
v prostorih PD Kamnik (Šutna 42)

12.09.2012: Začetek treningov Mladinske šole športnega plezanja ŠP

Z mesecem septembrom se na plezalni steni v Kamniku pričenja nova sezona športno plezalnih treningov za otroke in mladino. Treningi so namenjeni mladim od 5 do 15 leta starosti in so razdeljeni glede na starostne skupine in sicer predšolska skupina, v kateri trenirajo otroci od 5 do 7 let, skupina 7 do 10 let ter skupina 10 do 15 let. Treningi bodo od septembra do junija potekali na plezalni steni v Kulturnem domu Kamnik.
TRENINGI SO SE ŽE ZAČELI 10.9. 2012

Vabljeni, da se nam pridružite!

Več informacij:
Tel. : 031 217 102, Rok Hribar
Email: solaplezanja.spokamnik@gmail.com

17.02.2012: Nadaljevalna šola športnega plezanja ŠP

Še nekaj prostih mest v nadaljevalni šoli športnega plezanja. Posebna ugodnost za študente.

24.01.2012: Nadaljevalna šola športnega plezanja ŠP

Športno plezalni odsek PD Kamnik
organizira nadaljevalno šolo športnega plezanja.
Uvodni sestanek bo 13. 2. 2011 ob 18. uri v prostorih PD Kamnik.

09.10.2011: Mladinska šola športnega plezanja ŠP

Naši najmlajši že plezajo v Mladinski šoli športnega plezanja. Vsi zainteresirani ste vljudno vabljeni, da se pridružite.

27.09.2011: Šola športnega plezanja ŠP

Športnoplezalni odsek Kamnik organizira

Šolo športnega plezanja

Začetek z uvodnim predavanjem: 17.10.2011 ob 19:00 v prostorih PD Kamnik (Šutna 42)

19.08.2011: Mladinska šola športnega plezanja ŠP

Športno plezalni odsek PD Kamnik, ki je tudi letos prisoten na Kamfestu,
organizira Mladinsko šolo športnega plezanja.
Uvodni sestanek bo 5. septembra 2011 ob 18. uri na plezalni steni v Domu kulture v Kamniku.
Za več informacij pokličite 051 30 30 23 ali 031 21 71 02.

Pridružite se nam!

01.04.2011: Šola športnega plezanja ŠP

Šola športnega plezanja se začenja. Vsi, ki bi radi začeli plezati ali že plezate in bi se radi naučili varnega samostojnega plezanja v plezališčih, vljudno vabljeni.

29.01.2011: Plezalni vikend Tura 2011 ŠP

PD Vipava vabi na 6. plezalni vikend Tura 2011, ki bo od 8.-10. aprila 2011.

10.12.2010: Prikaz varovanja z različnimi varovalnimi ploščicami ŠP

OEAV: Nazoren prikaz različnih pripomočkov za varovanje z dinamično plezalno vrvjo >>>.

Vredno ogleda in morda tudi za "download" in uporabo v plezalni šoli.

Več
16.11.2010: Nov urnik treningov mladinske šole športnega plezanja in rekreacije ŠP

Z dnem, 15. 11. 2010 velja novi urnik treningov mladinske šole športnega plezanja in rekreacije. Prosim, da ga upoštevate.

Urnik

16.11.2010: Športno- plezalni odsek na Facebooku ŠP

Boste postali naši "frendi"?!

Najdete nas na povezavi FACEBOOK

15.11.2010: SP Kranj: Mina Markovič druga v Kranju in skupno ŠP

Portal SIOL - Kranj - V Kranju se je s finalom v težavnosti končala sezona svetovnega pokala športnih plezalk in plezalcev. Slavila je Južnokorejka Jain Kim, ki je z zmago potrdila tudi skupno zmago. Mina Markovič druga.

Rezultati

30.09.2010: Vabljeni na tekmo v balvanskem plezanju ŠP

Za začetek plezalne sezone na kamniški steni smo se odločili, da v organizaciji ŠPO Kamnik pripravimo tekmo v balvanskem plezanju.

Sam dogodek bo v soboto, 9. 10. 2010, ob 12. uri.

07.09.2010: Nekaj informacij v zvezi s plezalno steno ŠP

Z današnjim dnem se je odprla plezalna stena za rekreativce.

Več informacij: stane.zidan@gmail.com ali 051/303-023 (Stane)

Urnik vadbe mladinske šole športnega plezanja (PDF, 105 Kb)
Pristopna izjava (DOC, 23,5 Kb)

05.09.2010: Pričetek šole športnega plezanja ŠP

Kdaj: 4. oktobra 2010
Dodatne informacije na telefonskih številkah: 031 349 587 (Sašo) in 041 583 287 (Rajko)

01.09.2010: Čarobni dan ŠP

Športno plezalni odsek Kamnik je sodeloval na Čarobnem dnevu v Volčjem potoku.

10.08.2010: Mladinska šola športnega plezanja ŠP

Vpis bo 6. septembra 2010, ob 18. uri, na plezalni steni v Domu Kulture Kamnik.

Več informacij: stane.zidan@gmail.com ali 051/303-023 (Stane)

10.08.2010: Na letošnjem KAMFESTU tudi plezalna stena ŠP

Od 8. do 22. avgusta (med 17. in 20. uro) je na Kamfestu, v organizaciji Športno plezalnega odseka PD Kamnik, postavljena plezalna stena.

13.06.2010: Mladi kamniški športni plezalec ŠP

Luka Drolc slavil zmago na 18. Rock Junior Master v Arcu.

Pripis uredništva: Luka, iskrene čestitke v imenu PD Kamnik!

30.10.2009: Svetovni pokal v športnem plezanju, Kranj 2009 ŠP

Tudi letos se bo 14. tekma za svetovni pokal v športnem plazanju odvijala v Kranju v športni dvorani Zlato polje pri Fakulteti za organizacijske vede v Kranju. Tekmovanje se bo odvijalo v soboto 14. in nedeljo 15. novembra 2009.

05.10.2009: Pričetek športno- plezalne šole ŠP

PD Kamnik organizira športno- plezalno šolo za vse, ki jih to zanima (začetniki, mladina, starejši...)

25.06.2009: NLP liga ŠP
V soboto 27.6.2009, bomo gostili ligo NLP.
11.06.2009: Peticija proti zaprtju plezlišča Kotečnik ŠP

Zaradi širitve kamnoloma v Libojah, naj bi se za plezanje zaprla vsaj sektorja Pisani svet in Dolina miru.

23.09.2008: Trening športnega plezanja ŠP
Spoštovani!

Tudi letos bomo imeli treninge športnega plezanja. V četrtek drugega oktobra (2.10.2008) bo ob 18.00 uri uvodni sestanek. Tam bomo predstavili trenerje, ki bodo vodili treninge, povedali, kdaj bo imela posamezna skupina termin in poskusili odgovoriti na vsa vprašanja, ki se tičejo treningov športnega plezanja. Vljudno vabljeni!

Za dodatne informacije lahko pokličete na naslednje številke Rok - 031 217 102 , Matjaž - 031 206 035, Luka - 040 816 210
26.05.2008: PLEZALNI TABOR KŠP 2008 ŠP
2 Juli 2008 12:00do7 Juli 2008 11:00

V skladu z letnim načrtom aktivnosti v okviru KŠP, bo v času od 02.07. - 07.07.2008 organiziran 2. KŠP - jev plezalni tabor. Lokacija  je plezališče Kotečnik pri Libojah, ki je s svojimi več kot 300 smermi (4a - 8c)  primerno tako za začetnike kot tiste, ki se s plezanjem ukvarjajo že malo dlje.

25.02.2008: Šola Športnega plezanja ŠP
V okviru AO Kamnik bo v mesecu marcu in aprilu potekala šola športnega plezanja pod vodstvom Saša Hribarja in Matica Grojzdeka. Namenjena je vsem, ki bi se radi naučili osnov za varno plezanje v urejenih plezališčih in na umetnih stenah. Predstavljene bodo osnovne tehnike plezanja, tehnike varovanja, spuščanje ob vrvi, poznavanje zgodovine in filozofije športnega plezanja… Šola se bo začela z uvodnim predavanjem v ponedeljek 10.3. ob 19:00 v prostorih Planinskega društva Kamnik in bo trajala 7 tednov. Šola obsega teoretična predavanja ter praktične vaje na umetni steni in v naravnih plezališčih.
04.10.2007: 2. tradicionalni tabor Vodna pipa ŠP
Letos se bo že drugo leto zapored zgodil tabor Vodna pipa, ki bo ponovno v Lijaku
12.10.2006: Tabor v Lijaku ŠP
Konec tega tedna se bo v kampu Lijak zgodil tabor v organizaciji športnih plezalcev Kamnik.
24.09.2006: Državno prvenstvo v balvanskem plezanju Slovenj Gradec ŠP

S tekmo v Slovenj Gradcu se je zaključila letošnja sezona v balvanskem plezanju. Naši spet solidni.

18.09.2006: Državno prvenstvo v balvanskem plezanju Laško ŠP

Na balvanski tekmi v Laškem se naši mladi tekmovalci niso odrezali ravno odlično, poznal se jim je 2 mesečni premor zaradi počitnic, a so vseeno zasedli kar solidna mesta.

© Planinsko društvo Kamnik, 2017 | Šutna 42, 1240 Kamnik | tel.: 01/8391-345 | fax.: 01/8391-345 | e-pošta